Subject: FW: Vastus Saue vallas Pärnu mnt 558c kinnistu liitumine madalpinge elektrivõrguga, LC2874
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 10:58:59 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/7561-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Tarmo Uusrand <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 10:24 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Vastus Saue vallas Pärnu mnt 558c kinnistu liitumine madalpinge 
elektrivõrguga, LC2874

Tere

Liituja/maaomanik (COOP Eesti) kooskõlastas eelneva lahenduse, kuid nüüd 
soovib maaomanik trassi muudatust.

Maakaabel ja liitumiskilp jäävad riigitee kaitsevööndisse (tee maale 
rajatisi ei planeerita).

Uuel lahendusel on maakaabel planeeritud Sillaotsa kergtee L5 kinnistule 
lähemale.

Saadan muudatusega asendiplaani kooskõlastamiseks.

Palun tagasisidet esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Tarmo Uusrand

Projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM: +372 5298284

www.thsprojekt.com <http://www.thsprojekt.com/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 15, 2025 11:11 AM
To: Tarmo Uusrand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus Saue vallas Pärnu mnt 558c kinnistu liitumine madalpinge 
elektrivõrguga, LC2874

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Saue vallas Pärnu mnt 558c kinnistu liitumine madalpinge 
elektrivõrguga, LC2874

Registreerimise kuupäev: 15.05.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/7561-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>